Ga naar de inhoud

Eindelijk klachtenvrij werken achter jouw bureau.

Geef je lichaam de beweging die het nodig heeft.

Juist tijdens de uren achter je bureau.

Neem nú de tijd voor een gratis minibreak!

Kies jij voor video, live lessen, online of papier?

Iedereen heeft zijn eigen manier van leren. De een leest graag instructies vanaf papier, de ander neemt liever deel aan live lessen, en weer een ander beweegt het liefst mee met video’s of online sessies. Daarom omvat het traject Gezond Werken alle vier de leerstijlen om bewegingen eigen te maken.

Maak nu kennis met de papieren versie. De splinternieuwe beweegwijzer maakt het eenvoudig om actief te blijven tijdens het werken. Met meer dan twintig oefeningen, ondersteund door duidelijke instructies en foto’s, maakt deze beweegwijzer bewegen op kantoor niet alleen leuk, maar ook gemakkelijk!

Hoe krijg je de beweegwijzer op jouw bureau?

  • Profiteer van het traject Gezond Werken met een exclusieve korting van ruim 35%! Tot en met 31 december betaal je slechts €237,- voor het volledige traject van twee maanden.

  • Meld je aan èn regel de betaling vóór 31 december 2023. Als je dit doet, heb je de flexibiliteit om te kiezen of je in januari, februari of maart 2024 wilt starten.

  • Zodra je je aanmelding en betaling hebt geregeld, ontvang je de beweegwijzer zo snel mogelijk, zodat je direct aan de slag kunt.

Of ontdek eerst zelf wat je kunt doen achter je bureau. Upgrade je werkplek nu met de beweegwijzer, beschikbaar voor slechts €15,- (exclusief verzendkosten)!

  • Stuur een e-mail naar info@hethelendehuis.nl met het gewenste aantal beweegwijzers en vermeld daarbij het verzendadres.
  • Je ontvangt een e-mail met de factuur, waarin ook de verzendkosten zijn opgenomen.
  • Zodra ik je betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling direct verzonden, zodat je snel kunt beginnen met actief bewegen achter je bureau.

 

Wil je de beweegwijzer liever voor de feestdagen in huis hebben? Geen probleem! Afhalen behoort ook tot de mogelijkheden. Laat mij weten wat jou het beste uitkomt.

Gratis Beweeg Meer van Jezelf sessie

Iedere maand geef ik twee gratis online sessies weg. In 30 minuten ervaar je een aantal wegingen die je kunt inzetten tijdens de werkdag. De bewegingen worden afgestemd op jouw persoonlijke, fysieke situatie. Deze kun je meteen integreren in jouw werkdag en een start maken met Gezond Werken.

 

Gratis E-book Gezond Werken

Het e-book Gezond Werken geeft je een aantal inzichten in welke factoren een rol spelen over het wel of juist niet in beweging komen achter je bureau. Ons brein is een meester in het nemen van smokkelroutes om zo min mogelijk energie te verspillen. Met als gevolg dat, als we bewegen, meestal bewegen vanuit een comfortzone. Hier vertel ik meer over Introductie Gezond Werken.

Nekpijn 3

Zorgen de werkuren aan je bureau voor fysieke klachten aan nek, rug en schouders?

Je hebt het naar je zin op je werk en brengt veel uren door achter je bureau. Iedere lunchpauze neem je de tijd om te wandelen. Je loopt een extra rondje om koffie te halen. Je rekt je af en toe uit en gaat weer aan de slag. En toch spelen iedere keer je nek, schouders en rug weer op. En je weet best dat je meer mag bewegen, maar het werk moet ook af. Het is lastig om je te ontspannen aan je bureau. ’s Avonds als je op de bank zit, merk je dat de spanning in de nek weer is toegenomen.

Dat is niet vreemd, want ongemerkt zit je lange tijd in dezelfde houding. Zeker als er veel werk te verzetten is, neemt onbewust de spanning in de spieren toe.

Herken jij je in deze vicieuze cirkel?

Je wilt meer bewegen om je nek en schouders te ontspannen. Maar je denkt er niet of te weinig aan tijdens het werk. De momenten dat je er wel aan denkt, weet je niet zo goed welke beweging nu het beste is.

Je hebt niet de ruimte om iedere werkdag een beweegpauze te nemen. Dat kost te veel tijd en anders blijft het werk liggen. Maar de spanning in je lichaam neemt toe. 

Je wilt niet te actief bewegen, want  hebt straks  een afspraak met een klant. Een rood hoofd en transpiratie kun je nu niet gebruiken.

Je plannen voor vanavond moet je afzeggen, omdat de spanning in je nek zorgt voor hoofdpijn.

Jouw fysieke klachten duren maar voort. Je bent bang dat de klachten chronisch kunnen worden en je er nooit meer vanaf komt. Misschien overweeg je zelfs te stoppen met je kantoorbaan, omdat de pijn jouw leven beheerst.

Pijnklachten verminderen of zelfs voorkomen

Hoe fijn zou het zijn als de spanning in je spieren niet toeneemt tijdens het werk. Dat je op tijd de signalen herkent. En dat jij weet met welke bewegingen je erger kunt voorkomen. Ik help je op weg, zodat je zelf aan de slag kunt met Gezond Werken achter je bureau.

Er zijn veel bewegingen je tijdens je werkdag kunt maken. Leer gevarieerd bewegen in korte minibreaks. Of juist tijdens je werkzaamheden achter je bureau. Zowel zittend op een stoel, als staande aan een bureau. Er gaat een wereld aan bewegingen voor je open.

Met als resultaat dat de beweeglijk van je spieren en gewrichten weer toeneemt. De verbeterde doorstroming in het lichaam geeft je energie i.p.v. dat het energie kost. 

Ervaringen

‘Blijven bewegen tijdens het werk is voor mij altijd een puntje van aandacht geweest. Want: hoe combineer je die twee?! Paula heeft mij kennis laten maken met een hele reeks met makkelijk toepasbare bewegingen, die eigenlijk veel kleiner zijn, dan de ‘sportoefeningen’ die ik altijd in mijn hoofd heb gehad.’

Sharyl – communicatiemedewerker

“Bewegen bij Paula is altijd weer fijn. Op een rustige manier gebruik je spieren die je normaal nauwelijks gebruikt. Echt anders dan een uurtje sportschool of een uurtje cardio, maar zeker zo intensief en effectief!”

 

Karin – coach leerkrachten

‘Erg fijn om bij Paula te bewegen. Bij lichamelijke klachten weet ze de juiste oefeningen te vinden om weer beweeglijker te worden en fysiek sterker op een zachte manier’.

 

 

Hilde Desmet – acupuncturist

Contact

Burgemeester van Hultenstraat 16

5443 AR Haps

Telefoon: 06 400 64 724

Email: info@hethelendehuis.nl

KvK: 55965598